sábado, 12 de diciembre de 2009

De todo o que morrerá

De todo o que morrerá

Lume vermello
na noite escura
do pensamento inacabable.
Branco espello
das meniñas dos ollos
alumados.
Vida breve
que fai estremecer,
árbores xa mortas,
parques caídos,
bandeiras insurrectas,
cóbados agolpados,
firmes cunchas,
chascarraschás,
luscofuscos
e soidades varias.
Lume morto,
de ollos azuis,
de mares labrados
en suor e prantos.
E daquela,
cando o lume morra,
morrerá, corazón,
todo aquilo,
latexo máis, latexo menos,
que prendeu
da miña man,
dos meus dedos,
da miña tenrura,
do meu parecer,
do meu espertar,
do meu estremecer,
do meu falar,
do meu calar,
do meu dicir,
do meu sentir,
de ti, corazón,
de ti.
E pensarán
os que pensan
en todo aquilo
que deixou de existir.
E será o amor
a linguaxe dos mortos.
E será o amor
o sentimento
que entre bágoas
costará renacer.
Por non querer
vivir con el,
ás costas,
cunha pesada carga,
incómoda,
no século da información,
onde o trascendental
queda oculto entre fíos e redes.
E será o meu parecer,
parecido,
desgraciadamente,
por moitas mentes,
desas que non pensan,
das que sinten,
co corazón,
corazón.


Adrián Abeal Adham, 12/12/09, 23:27 h.

3 comentarios:

I.C dijo...

Sinceramente, me ha encantado...Mayor representación de la efemeridad y el renacer de las cosas...Es perfecto..Weno, es lo ke yo veo..Sabes que no soy una experta jaja n.n

I.C dijo...

Gracias Adry, es lo que intento n.n Realmente esto y los dibujos son los q me evaden un poko de todo esto, y uff... créeme que lo necesito xD Y joer la idea era marcharme a Barcelona, que ya lo tengo todo listo allí...Y no sé, no lo tengo muy claro...La decisión ya de por sí es una auténtica agonía; despedirme de todo esto..puf... =(
JAjaj y seh, yo tb exo de menos aquello, joer nunca me había reído tanto como en aquellos días...La mayoría de ellos hasta me caían las lágrimas d risa y me emborronaba todo el makillaje xD Pero sí, realmente fue el mejor curso q tuve, con la mejor gente, n serio :D Jaja no cambies nunka q personas como tú hay muy pokas n.n :D

Isa dijo...

Hey, dije que me pasaría algun dia xD Me abstengo de comentarte la poesía porque, soy sincera, no es lo mio... Pero que microrrelatos, en serio. Me gusta la forma que tienes de contar de forma breve algo cotidiano... y que quede... ¿bonito? xD Supongo que es una especie de "me gusta, sigue *O*" mal expresado =)

Isa